" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


23/10/14

Tweedy


I el Tweedy treu un nou disc, i jo que l´escolto . El Tweedy, amb el seu fill tocant la bateria; el Tweedy, a mitja veu, més independent que melòdic, refent-se a cada cançó que passa. El món-Tweedy, que diria en Josfe. Un dels primers llibres que vaig llegir, “En Josfe, el seu món i la fosca”, del Lolo Rico de Alba, era ple de móns, cada un amb el seu propi eix : el món-cap, el món-casa, el món-botiga...no recordo gaire cosa més del llibre, només aquesta idea dels petits móns de cadascú. Com el del Tweedy, amb les seves lletres que no acabo d´entendre i aquest video que descobreixo, amb tot de móns acabant-se en una lluna, que no sé si és un món també, avui que no hi és.



2 comentaris:

novesflors ha dit...

Quin globus tan intrèpid. M'agrada el final amb la lluna, és un element que sempre em ve de gust admirar.

Estranger ha dit...


Sempre és agradable contemplar-la, i quan no hi és, doncs a vegades la trobes a faltar.