" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


24/3/15

Saboreando


Segueix la llevantada. Al cos, sota les parpelles, als ossos, al nas també però sense febres, el just per anar tirant d´obligacions. Feblesa. El cafè d´avui, fort. Mentrestant la pluja va fent la seva amanida verda, sense pausa, com una bona escudella . A la ràdio recorden que avui, Peret haguera fet vuitanta anys. A ritme de rumba assaboreixo la primera de les primaveres, tova i curta, massa curta.


5 comentaris:

PS ha dit...


Ai que ja has pelat!
A mi aquesta cançó em recorda, si no recordo malament, una festa major d'estiu del 77 o 78, en Peret en vivo i en directo, amb la patilla llarga i les potes d'elefant.

(tinc molta memòria encara...)

Estranger ha dit...


Ja he què ?

Bona memòria. Jo recordo un concert de Festa Major amb l´Albano i la Romina Power. La Romina no va actuar, es veu que portava un pedal de por...

PS ha dit...


Pelat, arreplegat, pillat una galipàndria.

(coses del vent...)

A aquest parell també els vaig anar a veure quan cantaven Felicitá i la Romina fotia uns cops de maluc i cabellera que feia por. Que pedalés no ho sabia pas.

Estranger ha dit...


La majoria d´artistes festamajoristes pedalaven. Uns més que d´altres... tot depenia del sopar que feien abans.

PS ha dit...

Que m'has de dir!

(quan tocaven al meu poble venien a casa meva, jo era petita i m'ho mirava des de sota la taula del costat... ideal per fer caure mites!)