" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


27/5/15

Fraternitat


Caço una frase al vol, de bon matí. És del Rafa, i va adreçada a l´estudiant en pràctiques de l´escola d´oficis,  l´Abdul, que es mira la vida amb un etern somriure de venedor ambulant.

- La igualdad sólo existe en la tele. En la realidad no existe, nadie es igual. Tú y yo no somos iguales, ¿ como vamos a serlo ?-

I per demostrar-ho, agafa una porta de la pila i comença la jornada.

- Anda, ayúdame - afegeix mentre es gira i em dóna, murri, el bon dia. 

2 comentaris:

PS ha dit...


Hi ha diferències i diferències hi ha. Però m'ha quedat el dubte de si ho deia en general o ho deia per tu ;-)

Estranger ha dit...


Ho deia, suposo, per un primer comentari de l´estudiant, que no vaig escoltar. Em va agradar, això de la tele i la igualtat. Només cal veure una tirada d´anuncis per comprovar-ho...