" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


25/8/16

D´eishon-ses (II)


Em pregunto on és en Bob... ¿on ets, Bob ?. Em contesta una altre veu, la d´un altre Bob, i  em pregunto lo de la plenitud o la buidor del vas mentre m´aixeco la samarreta i apareix el melic, de pell mig morena. En Marley ja m´ho deia, i el Dylan m´ho repeteix : era un petit pacte de vacances i ara ja s´ha acabat. Ja no queden  d´eishon-ses per somniar. De fet, si existien era només per una qüestió de temps.



2 comentaris:

neus ha dit...

Obro el teu bloc just quan estic escoltant Don't think twice, it's all right :)

Una abraçada!

Estranger ha dit...


Vaja, ja s´acaba l´estiu i la calor ?

Plou per fi a la Garrotxa ?

Content de veure´t.

Gràcies i una abraçada !