" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


28/6/17

El que queda del dia


I si avui em ve de gust escriure és només per aquest cel mig-negre mig-blau de després de la tempesta, del carrer solitari amb la seva rèmora estesa als rafals i a les voreres : el perfum, solució de l´aiguabarreig de les branques esteses de pi i de cedre en l´aire fresc ; el coixí per on els passos silencien la resta del jorn, ple de tot allò que ara per ara, he oblidat amb dos alenades i el record d´una pell morena.

Sense deixar de prendre nota del darrer vol baix, suau, de l´oreneta ; blanca un instant , sota el plec negre de les seves ales.


2 comentaris:

novesflors ha dit...

El que vaig publicant és perquè ho tenia programat de bestreta perquè fa tanta calor ací que no puc concentrar-me ni estar més de 5 minuts davant l'ordinador.

Estranger ha dit...


Aquí on sóc jo, per sort, les nits són més fresques, si no és que fa aquestes pujades com la de fa uns dies.

Jo no tinc res en bestreta normalment, vaig escrivint tal com va venint.