" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


15/4/17

Encanteri


La princesa promesa, convertida en arbre. Galàdriel, en les primeres llums del dia. De que és una dona, no en tinc ni el més lleu dubte. Ho és, pel secret que amaga la seva bellesa, que li descobreixo en la seva brancada on la vestal se´m dóna a conèixer, sense por a cap falsa creença suscitada pel meu testimoni anònim , forà i de provada profanitat. El d´un pobre llaütista, sense pena ni glòria.

La bellesa és un do que no hauria de fer despertar les ànsies de cap príncep blau – m´assegura -, perquè el blau, com aquest color de cel d´aquí sobre, és terra de somnis i sovint, de tristeses.


Llavors fa créixer una mica més el verd del seu vestit nimfal i em retorna la ment cap al camí que he de seguir. Em miro el meu propi, de vestit, avui de tons foscs. Alleujat, però una mica trist també, continuo. Els encanteris sempre solen ser de curta durada.



4 comentaris:

novesflors ha dit...

Però curts i tot, per sort, n'hi ha.
Molt dolç.

Galionar ha dit...

N'hi ha, sens dubte, com l'instant en què l'arbre-dona va aparèixer amb aquesta bellesa retallant el cel... La seva durada no importa; un instant pot omplir tota una vida.

Estranger ha dit...


Almenys una mica de dolçor.

N´hi ha, per sort.

Estranger ha dit...


Tota una vida per omplir d´instants. Així hauria de ser de inacabable.

Ben trobada, Galionar.