" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


5/4/17

Oh happy day


Rento els plats. Al menjador la tele va sola, i sento una veu que diu : “ Aquest dissabte, jo voto.” Després una altre veu : “ I jo també”. Acte seguit més veus : “ “Nosaltres també votem “ i una noia que afegeix : “ Perquè tots els nostres somnis i il.lusions es facin realitat, el dia vuit, votem “. O alguna cosa així.

Sorprès, per un moment penso que finalment el president i l´Oriol han decidit tirar pel dret. M´emociono. Però no, perquè una veu nova diu : “ Aquest dissabte, tots votem a l´Oh Happy day “ . I s´acaba amb els presentadors del programa, dient que ells no voten.


Jo tampoc votaré. Aquests de la TV3 són uns enganya-pagesos.

6 comentaris:

PS ha dit...

M'ha passat el mateix però sense rentar els plats. Vull dir que jo llegia i m'han fet aixecar el cap de la pantalla.

Són un torracoc....

Ja han aconseguit el que volien:que sabessim que els plastes del japidei han de votar.

bona nit

Estranger ha dit...


Sembla ben bé un anunci electoral.

Si que ho són, si...

PS ha dit...


Crec que és propaganda electoral subliminal. I crec que no és l'única.

Anònim ha dit...

Parlem de lo important, no tens rentaplats?

Estranger ha dit...


ah si ? A mi em va semblar que van fer un cortar y pegar d´algun anunci previ. Bé podria ser. Tàctiques subliminals.

Estranger ha dit...


Se´m va espatllar fa uns dies, Pons. No hi ha res a fer.

Salut, Pons.