" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


2/5/20

Tardana








A la calç blanca d'una paret,
unes heures, un baladre...
i un roser.

Escanyada en l'ombra
de la seva tija més alta
- com una darrera paraula-

una rosa,
perfumada pel vent.

Dempeus al seu costat
té la meva alçada ;
me la miro com es mira

una reina,
serenament i confiada.

Emperò la marinada
posa música i la fa esclava :
balla Salomé

amb els seus set vels
de llangorosa vida.

Voluptuosa i amarga
m'hipnotitza,
m'amanyaga,

 m'empresona a ulls clucs
sense metzina,

mentre del meu coll
creuant la línia d'ombra,
la dalla enfila

com botxí d'ànimes
que creiem justes.

A la calç blanca d'una paret
unes heures, un baladre...
i un roser.

Davall, el pedrís,
ple de rosada.








2 comentaris:

A ha dit...


El vent perfuma una rosa, quina manera més poètica de regirar el món ;)

Estranger ha dit...


Vaig progressant, metafòricament parlant...