" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


23/1/21

Automàtica.22

 

(...)

 

pretens seguir : és una pretensió com qualsevol altre. Crees un sil·logisme : tot amor és impossible ( premissa major ) + l’impossible és amor ( premissa menor) = l’impossible és impossible ( conclusió ), amb lo qual penses si aquest terme mitjà que és l’amor pot aplicar-se com a exemple de una segona figura de sil·logisme i si, amb lògica aristotèlica l’impossible és realment impossible, amb l’amor fent d'intermediari i llavors te’n recordes de la ladyfantasy, rock simfònic del bo i de les lletres que amb els anys has anat traduint , agafant a l’atzar en moments desocupats, com el sunbeam , antònim del moonbeam, més harvest i més d’acord al setí i a les seves nits blanques, les nuits blanches plenes de insomni i reflexos ocasionals en les aigües de rius foscos, fanals de llums deslluïts sobre llambordes riberenques, xopes de humitat que no de rosada, de vidres trencats i retalls de poemes escrits com no podria ser d’altra manera, al vent, bufant el suficientment lleuger per cobrir amb mans delicades colls d’esmalt alçant solapes d’abrics llargs mentre talons alts segueixen fonent-se sota les ombres fosques dels ponts damunt dels quals algú s’atura i sotja un judici preliminar als seus pensaments emboirats de nicotina mirant de comprendre com res s’atura de manera definitiva sinó que es besi, amb la comprensió fatal de la besada, a la dona dels impossibles, traduïda en una llarga rapsòdia de vinil que un plat purifica al gir pausat de l’obra amb un inici i un final, aquest the end que ja ningú col·loca al final de cap pel·lícula per por de morir en l’intent, més fatal encara que cette femme als ulls de la qual Baudelaire hi veia les cisternes d’aigua dels seus neguits, i fins aquí puc llegir, d’aquests neguits i d’aquest I love you brunyit d’anys de poliments, d’una opacitat coneguda, elogiosa d’ombra, de perla passatgera trobada a cop d’apnea  per tal d’arribar al fons d’aquell cor on ella dorm i espera la matinada dins un llit desendreçat, mig buit d’angelada nocturna, de finestra i cancell oberts, segats per la dualitat sil·logística, indefinida de possibles i amb aires de guillotina del ...

 

trencallums

 

( ... )