" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


29/8/17

Automàtica.11


Si en sents la necessitat, no cal dir-ho, ni tan sols pensar-ho. Em vaig guardar el poema de l´Elliot a la bústia d´entrada del correu. Llegir texts ben escrits m´ajuda a situar-me en l´espai i el temps, em fa adonar de la dificultat de lligar paraules per obtenir un resultat provocatiu : hauria de ser ben fàcil de fer, això de fer versos o lligar històries. És comprensible, tanmateix. I el silenci, aquesta resposta tan ambigua, també em situa dins el temps crític del qui no fa res per mirar de ser perdurable, sociològicament parlant. Antropològica, de igual manera, se´n dedueix la solitud dafoeniana, comuna a aquest poema que m´he guardat, gràcies a la deferència d´en Marc V. Porto un mes trobant- me´l quan menys l´espero, i d´això es tracta precisament, de la necessitat de no dir ni de pensar ni d´esperar. Acaba així : espera sense pensar, ja/ que no estàs preparat/ per fer-ho :/ Així la fosca serà llum i/ la immobilitat dansa. Esperança, amor,fe. Car fóra quelcom indegut. L´ànima que espera sense esperar res. Difícil com un poema ben escrit, com la història rodona. L´impossible de la mediocritat. ( un meu sospir ). Tot i això  no cediré pas a aquest punyeter i solitari

quelcom