I
ja, de matinada...se´n va. Segueix allí dalt, al bell costat de la
clau que obre portes, com les paraules alleugeridores, com els
cementiris de les pors. Es retiren elles, amb veu greu, amb cors que
acompanyen la son de boscos gelats, somniats, angelats, de barques
varades i blancs llunyans, amb fogonassos de color minvant núvols .
Altre cop, resseguint horitzons, fars, pluja...timons dolços en
pells de verema, collites d´errors esvaïts : prossegueix el camí
rectilini cap a un fons color magenta les figures distants per punts
cardinals . La rosa dels vents les agafa una estona de la mà mentre
adorm el pensament.
5 comentaris:
No podies haver triat un tema millor per a emmarcar la imatge del genet allunyant-se per l´horitzó.
No coneixia aquests versió de Johny Cash, la fa molt autèntica.
Si a la primera part donava gust perdre's per l'espiral, en aquesta segona les ganes de quedar-se a viure en aquest paisatge són tremendes.
Si en feia de temps que no escoltava aquesta cançó!
A l'espai que hi ha entre l'entrada de fosca i la punta de dia, neix la veu del poeta que amb fils de seda teixeix una xarxa per tal d'evitar que els estels es precipitin al terra.
´m a ppor and lonesome cowboy...que deia aquell. I si, en Johnny Cash li dóna a la cançó tot el potencial de tristesa i soledat que té, la fa diferent a la versió original. I els cors del Henley són impagables.
-------------------------------------
La inspiració ve de moltes parts, d´alguna foto potser també, Elur. Sempre és agradable trobar llocs on estar-s ´hi una temporada. I la cançó...jo és d eles poques que segueixo escoltant des de que la vaig descobrir farà cosa de... ( ja en són uns quants )
-----------------------------------
Pilar, això que escrius si que és un poema i no aquestes divagacions terapeutiques meves. Però ja saps que els estels estan penjats cadascun d´un fil llaaaarg i prim ?
I sabies que no hi ha ningú tant alt com per poder-los tallar ?. o sigui que tranqui.la, no cauran pas.
oh vaja... un somriure d'orella a orella!
Publica un comentari a l'entrada