" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


12/5/17

Cauen


Gotes fortes damunt el parabrises, potser les més grosses caigudes en força temps. Qui sap si la més grossa de totes davant meu que miro, líquida com podrien ser els meus ulls si fossin nets de tots aquests núvols grisos i elèctrics que resten damunt meu. Voldria descansar com aquesta gota caiguda, de contorns astrals o de tifa de colom, segons com es miri. Voldria descansar, ni que fossin uns quants segons, com la gota grossa caiguda d´un cel negre.


Davant meu, l´asfalt, plagat de gotes com aquestes. 


2 comentaris:

novesflors ha dit...

De vegades és difícil el descans fins i tot si estem esgotats del dia.

Estranger ha dit...


Si, i cal una descompressió. I a vegades es troba escrivint quatre ratlles.