" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


2/5/18

Scirocco


Un livre, un jour. El d' avui, " Le jeunesse est un pays étranger ". 

Poc després, aquesta mateixa joventut que passa cremant  asfalt pel carril del costat en un bonic cotxe de color blanc darrer model, de línies esportives, potència d' injecció cavallista a joc amb el soroll del tub d' escapament i acabats niquelats. El conductor, el conec : té vint anys acabats de fer. Un bon nano.

Jo segueixo dins el meu model a velocitat moderada . A la ràdio, un tema relativament nou, que sona estranger però no...enganxós com vells standards dels vuitanta. Adient, si més no, a totes aquestes coses que em passen pel cap.



2 comentaris:

novesflors ha dit...

La mateixa carretera però dos carrils diferents a velocitats diferents. M'ho conec jo això.

Estranger ha dit...


Ves amb compte, doncs, si canvies de carril.