" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


6/6/12

Angel

El so de les passes dins la nau en silenci m´acompanya. He arribat una mica abans, pensant en la comanda que em té amoïnat, i el pas, contràriament a l´habitual, és ràpid i mecànic, aliè a la calma que m´envolta. Davant l´àmplia porta oberta, travessant la linea de llum que talla la semiclaror de la resta de l´edifici, un angelet se´m planta al davant, letàrgic com la migdiada de vora les tres, abans de que tot comenci a rutllar mandrosament altre cop.

Instintivament aixeco la mà per agafar-lo. Amb un moviment elegant, fa un petit giravolt cremós i se m´escapa, flonjo i gros com és, tot fregant-me la galta. Vaig amb presses i no em giro per veure´l, segueixo el meu camí i ell continua el seu, en direcció oposada.

 Ara, al vespre, a punt per acabar el dia el veig altre cop, fent el giravolt sobre la meva figura, tallant el raig de llum que entra per la porta oberta del magatzem, i com se m´escapa i segueix el seu camí, impertorbable, amagant-se dins la semiclaror de la nau . Ingràvid, solitari i parsimoniós em deixa el seu missatge, dins aquest breu temps que separa el cafè d´havent dinat amb l´inici de la tarda, ja calurosa. Em fa recordar una cançó, i amb ella una dona, transitant d´igual forma.

Angel Dream (No. 4) (Album Version) by Tom Petty on Grooveshark

6 comentaris:

PS ha dit...

He caigut en la trampa de pensar que la nau era una església o una ermita i l´angelet un infantó grassonet i galta vermell amb ales a les espatlles. Te les saps totes!

Maca a cançó de´n Petty, ja és la segona que em descobreixes ;-)

Pilar ha dit...

Quanta bellesa guardes al teu interior. M'ancanta quan li obres la porta i la deixes que s'escapi.
Gràcies, mag!

Estranger ha dit...

D´aquests "angels" amb ales a l´esquena no n´he vist encara, tot i que diu la tradició que en tenim un sempre al costat. A vegades es materialitza i et pica l´ullet, però jo no vaig saber fer-li cas, fins més tard. I es clar, l´àngel en questió anava agafat de la mà d´un altre, com el de la cançó. En aquests temp de semiestiu n´hi ha uns quants d´àngels voletajant l´aire, de pell blanca i tacte suau...

Estranger ha dit...

Bé Pilar, què dir ? De tant en tant surt un conill de la xistera...( somric ).

neus ha dit...

Saps? al principi em pensava que parlaves d'un gat i he pensat en la cançó dels Ja t'ho diré 'Res no es mou' :)

Un post deliciós, una cançó preciosa.

Hola Estranger!!
(m'enyorava)

Estranger ha dit...

Hola Elur !

És bonic llegir el teu nom dalt d´un comentari, i el que dius, és clar, com sempre ho fas.

( jo també m´enyorava ).