" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


3/6/14

Petit vol de tarda


Mentre baixo la carretera, la puput surt de la tanca verda i se´m posa al davant, guiant-me pels primers moments de la tarda, la de la becaïna d´ulls oberts i ment dispersa. Vist del darrera, l´aerodinàmica del seu cos bategant ales enèrgicament no té res a veure amb la seva figura plomada de bec llarg i cresta estarrufada, picant escorces d´arbre. L´estesa creuada dins l´aire batega com l´ocell petit però guarda alguna cosa d´àliga, potser per l´amplada negre i blanca d´ales morint-se serrellades, inapreciables quan resten plegades. Vola com si crestejés onades invisibles. M´acompanya el suficient fins a la inevitabilitat d´un canvi de ruta, que jo no puc seguir.

4 comentaris:

Macondo ha dit...

Quin luxe poder veure un puput, m'agaden molt. M'agrada sentir-lo cantar, per a mi és com un ocell mític, ho deu ser? Vaig a buscar-ho.

Fedora ha dit...

El puput és una au escassa, aquí a Mallorca. Jo li ha atorgat poders de bon auguri :) Fa més d'un any que no n'he vist cap. I m'agrada també.

neus ha dit...

La puput, fa goig de veure-la. L'última vegada que en vaig veure una era al pont de Pedra de Girona, es devia despistar...

Una foto amb moviment realment preciosa.

Estranger ha dit...

Jo també ho buscaré, Mac. Per on visc se´n veuen sovint, i m´agrada veure´ls.

---------------------------------

Espero que tinguis raó. I així els bons auguris els traspassaré a ses illes.

----------------------------------

Van ser uns bons moments, no passa sovint...gràcies - hi ha fotos i fotos, però ;) -