" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


19/6/14

Democràcia


Semàfor en vermell. Finestres abaixades. A la meva dreta, remors d´una ràdio parlant de Madrid i algú d´aspecte mig cansat, amb cara de migdiada assassinada, les mans al volant. A la meva esquerra, el brunzit d´una moto d´alta cilindrada, i algú amb casc ben ajustat, hermèticament tancat, invisible al reconeixement. Jo, amb la meva música rumorejant entre tots dos. Una certa calor, potser més dins aquest casc que espera, menys als cotxes, per l´aire lleuger de la riera entrant i sortint sense presses. Al cel del davant, els coneguts núvols passavolants, posats per fixar-hi la mirada i pesar figues. Esperem. Molts minuts esperant rera els semàfors. Algú travessa l´asafalt davant nostre, xino-xano.


Semàfor en verd. La moto surt disparada , tot girant a l´esquerra. Les notícies de Madrid se´n van cap a la dreta. Jo tiro endevant i enfilo el darrer tram de l´avinguda, ja sense semàfors. Lliure, si això fos possible encara. Com el del cotxe negre, com el de la moto.


Livingstone Taylor / Isn't She Lovely by Various on Grooveshark

4 comentaris:

Anònim ha dit...

ja ho té això Madrid d'anar a la dreta...

neus ha dit...

Quan conduïa, de vegades sentia la necessitat d'anar tirant recta sempre, hi hagués corbes o no. Per sort no la vaig satisfer mai :P No era cap voluntat de prendre mal, em sembla, només voler fugir o no voler seguir el camí que d'altres ja havien marcat prèviament.

Estranger ha dit...


Si, massa que hi van a la dreta. I alguns saltant-se els semàfors...

Estranger ha dit...


Dona, sempre és millor agafar alguna carretereta secudària, amb corbes i bon paisatge. Ara, ja m´imagino l´escena.Seria com l´anunci aquest que fan ara d´un detergent on hi surt un home amb bicicleta que tira recte sempre.