" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


4/10/14

Communiqué




Hi han fils que l´aguanten, fils com els que ens aguanten a nosaltres, invisibles i fràgils, sense ser una cosa ni l´altre. Fils que s´aixequen com ho fan a les carpes del circ, si mai n´has vist una aixecant-se. M´adreço a ningú i ningú em respon : visc fent d´acròbata anònim, cercant el risc d´un doble mortal impossible de fer. I així, el vaivé del trapezi buit. Protegint-nos de les caigudes,la xarxa, malgrat tots els forats travessant-la. 

Garlandes, al punt de gravetat zero. Finalment, salto. La distància, quilomètrica, adequada a l´espai per on transito.



Communiqué by Dire Straits on Grooveshark

4 comentaris:

novesflors ha dit...

Quina meravella de foto! Talment una randa d'aigua. L'has feta tu?

Estranger ha dit...


Si, de tant en tant li trec una mica la pols a la càmera. Fa bones fotos, també.

Gràcies,

PS ha dit...


No hi haguera caigut en la relació amb una xarxa de circ , quan la vaig veure el primer en el que vaig pensar va ser en una "dentelle" o en una mantellina amb què es cobrien les àvies abans.

Entre les paraules i la imatge s' hi estableix una comunicació ben interessant.

Me l' emporto, si em deixes.

Estranger ha dit...


També vaig pensar en una mantellina, però en primera instància em va venir la idea de la carpa de circ.Una mantellina de cristall.

Bé,ja saps que t´ho pots emportar, és clar que si.