" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


26/5/12

Concentració

Per a molts, jugar als escacs resulta avorrit. Jugar als escacs requereix concentració i inteligència, a més d´ una bona dosi de inuició i paciència. Això diuen els entesos. També diuen que un no ha de fer cas el rival, sinó dels moviments del rival,  buscar l´anticipació a aquells, averiguar la seva estratègia.

Desconcentrar al rival està mal vist. Però es clar, hi ha maneres i maneres de desconcentrar un rival...la Faye Dunaway, a ritme de jazz, m´ha deixat bocabadat aquesta tarda. Bé, a mi i a l´Steve McQueen. Després d´aquesta escena m´han vingut ganes de tornar a fer una partida.






11 comentaris:

PS ha dit...

...amb ella,és clar...;-)

Doncs jo he trobat molt més suggerents els sis minuts precedents que el final amb el petó en tecnicolor.


Fa anys que no jugo a escacs.

Macondo ha dit...

Mira...ara s'enroca per despistar...

Fa anys que no faig una partida d'escacs!

Continuo fins al final...

Bona nit

Estranger ha dit...

...amb ella...la partida, és clar.Lo del tecnicolor ja ho veig més difícil.

Estranger ha dit...

Després d´enrocar-se ja veu que s´ha equivocat. Està despistat el pobre. I qui no ?

Bona nit.

Macondo ha dit...

Jo no hem despito, o sí?

Et deixo un present a casa meva, gràcies per la partida...

Pilar ha dit...

Jo sóc poc intel-ligent, ja que mai he aconseguit aprendre a jugar a escacs.
El que si m'emociona és el dòmino per parelles. ^0^
Tal vegada algun dia m'arribi l'espurna i entengui el joc de la torre.
Hi ha una altra película en què es juga una partida molt interessant entre un home i la mort. Pot ser l'has vista. Quina esgarrifansa!

Estranger ha dit...

Això ho sabràs tú, jo sóc molt despistat, la veritat.

Gràcies pel present.

Estranger ha dit...

No sé de quina em parles però pinta bé. Ja em diràs el títol. Pel que fa al domino, hi va haver una època en que jugava com tú, però era molt dolent. Sempre anava a la meva...

Poc intel.ligent tú ? Demà m´afaitaràs ;)

Pilar ha dit...

Segur que t'agrada:
http://www.youtube.com/watch?v=1usopeWyeys

Compte! Amb una navalla, una dona tan peliculera pot ser perillosa.
^0^

Estranger ha dit...

M´ha agradat el trailer, i la pel.lícula em sona. Art i assaig. Bergman, potser ? La miraré.

Gràcies.

( i lo d´afaitar millor ho deixem per demà passat...o l´altre ).

Pilar ha dit...

És d' Ingmar Bergman, sí. No te la perdis!
Tu t'ho perds...El meu avi es deixava i no el vaig tallar mai.
^0^