" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


8/2/15

Virág


Poca cosa, avui. En ple hivern, he après com es diu flor en hongarès : Virág, que és nom de dona, també. Abans, l´home de temps, agosarat ell, ha deixat anar que faria una predicció del futur, mentre jo menjava l´arròs de verdures de la mare i ho rematava més tard amb maduixes i nata de pastisseria. A la vejez, viruelas, si senyora. El cafè irlandès però, el deixem per un altre dia. 

 Més tard he escoltat unes quantes cançons que feia dies que no escoltava, com abans feia. A vegades tinc la superstició de que si torno a posar discos antics, un cert retorn tornarà de no sé on, una repetició, alguna cosa incerta...avui no m´ha passat res d´això, sinó més aviat al contrari, és a dir, redescobrir joies amagades dins la ja una mica abultada discoteca meva. Estic mig constipat, i el millor en aquests casos és aprofitar la mitja tarda de festa que tinc per posar-me al sofà amb la manteta, llegir alguna cosa com la paraula Virág, i escoltar música sense saber la cançó que vindrà després.



 Cayman Islands by Kings of Convenience on Grooveshark

4 comentaris:

PS ha dit...



Inevitables les mantetes , els sofas i les bones músiques quan els virágs ataquen...

(Així que nata sí i formatge no?
Jo vaig a l' inversa...)

Anònim ha dit...

un altre cop nostàlgic?

Estranger ha dit...


Virág vol dir flor en hongarès, ja veig que encara no estàs massa bé.

Jo amb el formatge és que no hi puc fer-hi res. I em sap greu, no creguis, quan veig algú gaudint d´uns foudee. Però a la que apropo el nas, em venen basques.

Tampoc sóc molt de nata, però la del diumenge ra molt bona.

Estranger ha dit...


No és precisament un post nostàlgic, Pons. Tot i que podria ser-ho.

Però es clar, un té una edat,ja.

mira, això si que seria més nostàlgic...https://www.youtube.com/watch?v=lYm4cu_M5i8


Salut, Pons