" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


30/12/15

Bona lletra


Avui ha estat un dia de bona lletra. Entre els dits, el bolígraf s´estilitzava a formar lletres i paraules amb la suavitat coneguda del guant als peus d´un futbolista quan té el dia. Mesurades, ben apinyades, sense excessos ; calmades amb la pausa justa perquè el resultat sobre el paper faci la patxoca suficient per esbossar un breu somriure. Hi ha dies així, de bona lletra. N´hi ha d´altres, en canvi, que de bon començament te n´adones de la seva lletjor : les lletres surten esquerpes, separades, malgirbades o bé massa dilatades, allargassades i avorrides.

Ara que comença l´any, un bon propòsit per no complir, com passa quasi bé sempre, seria el de mirar de fer bona lletra cada dia. El cas és que de la bona lletra em penso que en depenen molts factors, alguns d´ells inexplicables, almenys per a mi, impossibles de dominar. Però no per això - avui que és un dia de bona lletra - estaria de més de convertir aquest bon propòsit en un bon desig per a qui pogués estar llegint aquestes breus ratlles, amb les quals m´acomiado fins l´any vinent, des del meu raconet de la xarxa.

Que ens seguim trobant en bon ports.

I salut pel 2016 que comença.

4 comentaris:

PS ha dit...


La meva, depèn sobretot del llapis, no faig la mateixa si escric amb llapis, amb retolador o amb bolígraf. Segurament que la bona lletra dels dies també depèn de més coses, no només del temps meteorològic o de la predisposició d'un mateix.
Si no és un propòsit fer-la com cal, que sigui un desig realitzable.

Bona entrada cal·ligràfica i salut, sobretot.

Estranger ha dit...


Igualment per a tu, amb retràs.

( disculpa )

neus ha dit...

Jo sóc capaç de fer un grapat i mig de lletra diferent en un mateix paràgraf, com si escrivissin persones diferents. Tampoc entenc les raons. De vegades, com que he vist massa pèl·lis i sèries, em penso que tinc un trastorn de personalitat múltiple per descobrir i ric.

Espero que l'any nou vaig anant bé :*

Estranger ha dit...


Va anant bé, regant l´hort...

Cuida la lletra ;)