" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


5/6/17

Marque cuadrado


Marque cuadrado, és el que m´ha dit. No l´he entès. Què vol dir amb això de marque cuadrado ? Però clar, qui m´ho deia era una màquina, perquè de tonta no ho sóc encara, tot i que ho pugui semblar. El cas és que avui tenia hora a l´hospital i m´han trucat que encara era al llit, per anul.lar la cita. I no m´han dit res de quan hi tindria que anar, ara. Me n´he recordat que ja havien penjat. He trucat al telèfon que marca aquí, veus ? I després d´exposar el cas, em surt la noia amb el marque cuadrado. I jo vinga donar-hi voltes quan he penjat i ho he provat de nou unes quantes vegades. He mirat al full aquest si hi sortia algun cuadrado o alguna cosa...res, veus ? El més semblant eren aquesta mena de parèntesis i ja he pensat que no, que no era pas això. Una contrasenya o un codi, com ara tot són coses d´aquestes... he trucat altre cop i vinga, marque cuadrado. Li he dit de veu: cuadrado; no fos cas que li ho hagués de dir, com quan truques a Telefònica. Però, res. A la tarda he mirat de tornar a trucar, però les línies, deien, estan todas ocupadas. I ara em dius que hi ha la tecla aquesta que li diuen “almohadilla”, que dius que sembla un quadrat ?A veure, deixa´m veure...ai si, doncs si que sembla un quadrat, és el primer cop que la veig, aquesta tecla...ah ! que ho fan per no dir “almohadilla”, que ja gent que no ho sap, això. Ves, jo mateixa, a mi em sona a coixí, aquesta paraula. Bona nit i tapa´t ! doncs. El cas és que ara no sé quan hi haig d´anar, ja fa un mes que em van donar hora...no,no cal, demà ja hi trucaré jo. Marque cuadrado, uf ! Amb totes aquestes coses... com el banc, que no m´envia els extractes, que si ho puc mirar per internet diuen...marque cuadrado, em dirien també aquests si els truqués alguna vegada. En fi, noi, que ens estan convertint en uns analfabets als vells com nosaltres. Ara, que quan vulguin un bon caldo, sempre tindran l´Aneto...apa si...i gràcies per l´aclaració, ara ja podré marcar cuadrado... ( riu ).

4 comentaris:

Anònim ha dit...

El "marque cuadrado" es fàcil, el problema seria el "Marque triangulo escaleno".

Estranger ha dit...


Diga-li a un de lletres això...

Salut, Pons.

novesflors ha dit...

Òstres, jo sempre he sentit dir "almohadilla"i no ho hauria identificat amb un "cuadrado", he anat a mirar al telèfon i tot...

Per cert, jo soc de lletres i sé perfectament què és un "triángulo ecaleno"... ho recorde molt bé, "equilàtero", "isósceles" i "escaleno".

Sí, la tecnologia va molt de pressa i a la gent gran li resulta difícil adaptar-se. Acaben vivint en un món que no és el seu.

Estranger ha dit...


Bé, és el seu també,a vegades cal explicar-lis una mica les coses.

Els angles d´un triangle sumen 180º, jo recordo això, dels triangles.