" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


21/6/09

Largo



El segon moviment : Largo.

Idoni pels mals de cap , les ansietats, les presses, les pors, els Dilluns i els Diumenges, les alegries ( que també) i les penes ( quin remei), els dubtes, l´avorriment, la contemplació, el devenir de les coses, la migdiada, la nit, el dia, a l´edat que es vulgui, per escriure, per morir-se, per estimar-se, per si plou o si fa sol, pel mal genit, les calipandries, les insolacions estivals,els embussos,la meditació trascendental, pels malalts del cor...o per llegir un post com aquest o com el de l´altre dia, que em va semblar que li faltava una altre tipus de màgia, la que prové dels pentagrames.

Sense contraindicacions. I totalment gratuït.

Gentilesa de la casa.

5 comentaris:

PS ha dit...

I què passa amb els efectes secundaris?
;)

Estranger ha dit...

D´aquests la casa no se´n fa responsable. :)

neus ha dit...

La llàstima és que patint/disfrutant més d'un element de la llista no ho pugui escoltar... fins aquest vespre...
La sort és que, després de passar uns quants anys cantant a la coral del poble, em sé la sinfonia núm.9 força bé. La memòria, a vegades tan traïdora, en això sempre s'ha portat meravellosament bé.... per tant em poso a cantar, a veure si marxa el mal de cap, l'ansietat, el dilluns es fa menys feixuc... i bla, bla, bla.

Gràcies :*)
(i perdona l'extensió)

Estranger ha dit...

Ja saps què diuen, no ? Que qui canta els seus mals espanta.

I no tinc res que perdonar.

Faltaria més!

neus ha dit...

11 minuts i 25 segons de relax... fantàstic!