" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


7/2/10

En terres llunyanes


Una geografia desconeguda, descoberta en un estrip de paret de roca, entre runes d´un vell convent excavat dins una balma on l´aigua goteja dins piques mil.lenàries. Cau l´aigua a comptagotes, en sons que van dels aguts als greus en funció de la profunditat dels clots on xipoleja : riallera i trista a la vegada, la caverna eixampla la profunditat del so. La meva illa, la d´avui, és un negatiu de cel i terra, curiosament delimitada pel més hàbil dels pintors. No s´ha deixat ni una punta, ni un cap, ni una badia dins el tinter. Em meravella descobrir- hi a cada racó inhabitat, a cada tros de costa verge, un afinament tan fideligne a la realitat d´un mapa que no trobareu a cap Atles conegut.


La cançó és l´embolcall del meu missatge. Sempre m´ha agradat, aquesta.

12 comentaris:

PS ha dit...

M´encanta,tot.El dius, el que veig i el que sento. M.R.

PS ha dit...

Perdó, volia dir: EL QUE DIUS.

(maleït teclat!)

Macondo ha dit...

En acabat, descobreixes que escrius perquè et dóna la gana. Sense massa escarafalls, continues exigint aquesta petita llibertat, desprestigiada, solitària, poc rendible. Aprens a restituir el delit que tenen els nens per a posar un nom a cada cosa, perquè t'adones que les paraules tenen més autonomia que les coses. Continues sent l'adolescent que fa llengots a la frase de: "Nena, no diguis això." I és que ho dius. Pots mentir sense que et tornin a l'habitació de les rates, que és la vida.
...

Montserrat Roig. Digues que m'estimes encara que sigui mentida.
pàg 57 Ed. 62

Aquest de dalt, és el llibre que rellegeixo en aquests moments.
No m'agrada gaire afalagar, però m'agrada llegir-te. Molts escrivim per nosaltres mateixos.
Bona nit.

neus ha dit...

a vegades mirar i veure el món per un forat és un privilegi que pot tenir poca gent, s'ha de saber trobar un bon punt de vista i s'ha de saber aprofitar-lo.

put a message in the hole...

Estranger ha dit...

Què puc dir, A.? M´agrada que de tant en tant algú m´ho digui.

M.R. Deixa que hi pensi una mica més. Em distreuen a la feina, els enigmes.

Bona Nit.

-----------------------------------

Al principi em pensava que ho escrivies tú, Macondo. Llàstima que la Montserrat Roig no sigui viva. M´haguera agradat conèixer-la. No sóc molt d´afalagar tampoc, per això aprecio encara més aquest petit detall. El text i l´afalac, vull dir.

Bona nit.

-----------------------------------

Això que dius és tota una lliçó de fotografia, Elur. Si és que, ja t´ho dic jo,ets bona, molt bona.

Avui m´he fixat en un rètol ( mira que hi passo vegades pel davant ) d´una empresa. Es diu Velur. El que passa que avui la V la tapava un pilar d´un pont.Total, que hi llegia elur. Ja veus, m´ha fet somriure. Coses que passen a les cues dels semàfors.

Bona nit.

-----------------------------------

Pilar,

Bona nit.

-----------------------------------

neus ha dit...

caram... gràcies però no sóc pas tan bona. I no és falsa modèstia, només una realitat que constato cada vegada que dono una volta pel Flickr.
I gràcies pel somriure, també hauries pogut arrufar el nas... :)
Bon dia.

PS ha dit...

No és cap enigma, està claríssim.
(O almenys és el que jo em pensava...;)
Tu també em vas fer ballar el cap amb el T.Y. però no va per aquí la cosa. És més senzill encara.
Ah, i no et distreguis a la feina, tu al loro!

Estranger ha dit...

Opcions :

A.Molts Records.

B.Mimosa Robada.

C.Malament Rai.

D.Madame Rochefort.

E.Massa Repetitiu.

F.Mara meva, quin Rotllo.

G.Ninguna de les anteriors.

PS ha dit...

Fred, fred.

És la foto.

Pilar ha dit...

Uais els diàlegs...I la foto...I la descipció.

Bona nit, Estranger.

^_^

Estranger ha dit...

Bona nit, Pilar.
-----------------------------------

Si és que sóc burru. però burru, burru.

Missatge Rebut.

-----------------------------------

PS ha dit...

Bingo!
No ho ets gens de burru, caro.
Només que les coses són més senzilles del que semblen.