" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


2/8/10

Inconnexions

Ara plou amb ganes, amb ratxes de vent fent voleiar la pluja com llençols dalt d´un terrat. El tro acompanya llunyà, remugant rera els núvols nocturns.

Aquest matí un gat negre, als vols de la una, a punt de plegar, ha travessat sense mirar-me, sense ni tant sols jo voler-ho, la porta ample del magatzem, tal i com ha de passar un gat negre per la vida d´una persona : ràpida i silenciosament. És com si algú amagat rera la paret l´hagués deixat anar perquè el pogués veure.

M´ha fet dubtar, el gat negre. Sort que jo no havia d´estar allí, perquè avui no havia d´anar a treballar. Tant sols ha passat, il.luminat pel sol del migdia. M´he sentit especial, reconfortat, tot i la meva incredulitat : hi ha algú que potser encara pensa en mi.

Ara ja no plou. El tro allarga la seva veu cavernosa marxant-se com l´eco d´unes paraules. La finestra és oberta, i noto la frescor com s´esmuny entre les meves cames. Regalimen gotes a la meva esquena baixant del sostre. També s´allunyen, en la seva caiguda. Estic de vacances.


4 comentaris:

zel ha dit...

Començar vacances amb pluja, a mi m'agradaria, sobretot després de tanta xafogor, que gaudeixis!

PS ha dit...

L´espectacle d´ahir al cel era sensacional, miressis on miressis hi havia esquerdes de llum per totes bandes.Crec que la terra necessitava aigua i tots nosaltres, també.
Amb el que dius del gat negre m´has fet pensar. En vaig tenir un i de silenciós res de res, em va portar molt de rebombori. Potser perquè era més humà que felí.
Bones vacances.

neus ha dit...

no sé si se m'acut cap altra manera millor de començar vacances que amb un festival de llamps i trons i pluja i vent... una bona tempesta d'estiu amb un gat negre de fons, quina delícia!

Bones vacances!
Envia'ns alguna postal!

Estranger ha dit...

Gràcies Zel, Elur, A.

Si les heu fet, o si les teniu pendents, disfruteu-les també quan toqui.