" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


12/4/12

Només que...


No és que escrigui per algú en concret, ni per a mi mateix. A vegades, com avui, només vull teclejar, i veure els meus dits marcant lletres. És un moviment on les mans es mouen acompassadament, on els dits sonoritzen les veus de cada tecla, tan diferents unes d´altres. So que mira de ser continu, que a vegades agafa embranzida i de repent es para, rectifica, esborra, retorna, rectifica, torna a començar. Un teclejar sense motiu aparent, sense raons, sense motivacions. Una necessitat ? No, tampoc. Només és com una cançó de bressol per agafar la son, uns moments on el més important és deixar anar els dits una estona, sense haver de furgar la ment a la reçerca de res en concret. És l´acció física del tecleig. A vegades hi ha estones d´aquestes, que no porten enlloc, fruit dels neguits diaris. 

Després d´explicar tot això i seguir mirant el teclat mentre escric, el més encertat, suposo, seria esborrar-ho tot de seguida, però no puc. Mai esborro res del tot, és una cosa molt difícil de fer. I això ha estat una mica la història de la meva vida, en certa manera. M´agradaria pensar que no sóc ni he estat un idiota al fer-ho. Però es clar, a aquestes hores ja és massa tard per pensar, i no ho faig. Només teclejo. Per fi : respiro, teclejo per no dir res. Teclejo. Només que...

7 comentaris:

PS ha dit...

Tu tecleges, d´altres fem anar el ratolí com un desesperat, clic-clic-clic en busca de qui sap què.Són costums, vicis, plaers, necessitats...moltes coses en una. Com qui es pren un got de llet abans d´anar a dormir ( jo mai) o mira per la finestra per comprovar si la lluna i els estels són al seu lloc o passa un gat sota el fanal.

A mi em passa una cosa encara pitjor. Ja quasi no sé escriure sense teclat, anant endavant i enrere, sense esgrigots ni ratlles.La pàgina en blanc m´ha arribat a immobilitzar, el teclat i la pantalla, en canvi, hi ha dies que són un salvavides.
Coses de la vida moderna...

Per no dir res em sembla que diem molt ;-)

Estranger ha dit...

Si, és veritat el que dius. En paper costa més, no sé perquè però és així. Suposo que alguna cosa hi tendrà a veure el fet de poder esborrar. Jo escric al quadern, però sovint són idees i pensaments que em venen al cap, després les pol.leixo a l´ordinador, si valen la pena.

Si que diem, si, teclejar és el que té...

Pilar ha dit...

Gràcies per no esborrar aquest cant bressolador en què el teu pensament dansa amb els dits i els sentiments.

Miquel Duran-Frigola ha dit...

Considero aquest blog un gran descobriment, gràcies.

T'he de dir que la simple idea d'algú teclejant i assolint un ritme em fa molta enveja. Jo en sóc incapaç.

Estranger ha dit...

Ostres Pilar, dius cada cosa...gràcies.

Estranger ha dit...

Si hi ha alguna cosa per dir, per petita que sigui, sempre es pot teclejar. Lo del ritme ve després, però tampoc et sabria dir massa sobre aquest tema, va com va.

Considerar aquest blog un gran descobriment em deixa perplex. Gràcies a tú, Miquel. Sigues benvingut.

neus ha dit...

Tu no saps per qui escrius, jo sé que enyorava llegir-te.