" Tu ets el teu propi precursor, tu l´estranger que passes ran la porta del meu jardí " - Kahlil Gibran


22/1/12

Encara si


Podràs dir-me sense por : marxa.
Abandona aquest diari socarrimat
de les petjades menades
vers el que mai,
ni en somnis com aquest,
foragita el  cos, el teu, el meu,
damunt el clar pensament.

Marxa d´aquest buit
d´enyorances absurdes.
L´insomni fosc morirà
entre els plecs blancs
dels meus llençols.

Pensaré que m´ho dius sense por.
I mentrestant
seràs ben lluny quan ells,
seguiran buscant pistes
dempeus del que et vaig deixar.
Només que seguiré aquí i
cercaré, sense ànim de lucre,
l´emergència de les teves
( petjades  incertes ) 
esborrant-se dia a dia.



6 comentaris:

PS ha dit...

Desconcertant, però molt bo.



Amb spray les neteges? ;)

Estranger ha dit...

No pensaràs que les poso a la rentaroba...

Macondo ha dit...

Rentaroba??? Netejar-les amb spray??? Ai! I jo em pensava que era rareta...M'estimo més el poema.

neus ha dit...

Petjades que hi són sense ser-hi...

M'agrada :)

Estranger ha dit...

A veure Macondo, les sabates són de nabuk, i la millor manera és netejar-les amb spray de nabuk. La veritat és que m´han quedat com noves. I lo de la rentarroba són figues d´un altre paner, no pas del meu.

Gràcies per lo del poema.

Estranger ha dit...

Per aqui anava la idea, és suggerent la imatge, per això vaig fer la foto.

Gràcies, guapa.